Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2009, 17:37   #1148
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loodew Bekijk bericht

Toen werd ik opgeroepen door de VDAB voor één week een soort van cursus te volgen. 5 dagen aan 3 uren. Het was precies een kleuterklas. De 'cursisten' werden behandeld, net of het waren oliedomme mensen.
Lang geleden toen de dieren nog spraken en ik ook een tijd werkloos was moest ik ook eens zo'n cursus volgen. De mevrouw die de cursus gaf stelde haar voor en vertelde dat ze psychologie gedaan had van opleiding.

Toen ik later die week tegen haar een boompje opstak over psychologie werd ik snel gewaar dat ze me niet begreep. Toen ik haar vroeg hoe dat dan mogelijk was vermits ze psychologie gevolgd had zei ze me dat ze de richting wel begonnen was maar ze had ze niet afgemaakt, ze was van richting veranderd.

Nu, dat was niet de indruk die ik had gekregen van haar toen ze zich voorstelde, toen leek het erop, of tenminste, toen liet ze uitschijnen dat ze psychologe was.

Na psychologie was ze muziek gaan studeren, ging ze verder. Toen ik haar dan vroeg wat ze dacht over het feit dat een quint altijd rein was, toen bleek ze geen tijd meer te hebben en ze liep weg met een rood hoofd.

Begrijp je? Niet alleen is zo'n cursus totale tijd- en geldverspilling maar je wordt daar dan nog eens flink voorgelogen door een aantal VDAB-charlatans ook.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden