Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2009, 20:37   #162
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Wel, men zal mijn persoonlijke mening wellicht niet vragen daaromtrent, dat is juist.

Maar vergeet toch niet dat wij, anders dan met uw koning, onze president kunnen wegstemmen bij de eerste de beste presidentsverkiezing, nietwaar. Ik zei het al dikwijls voorheen : Frankrijk kan eigenlijk geen non zeggen als Wallonië bij een uiteenvallen van België om aansluiting zou verzoeken. Maar wil van mij aannemen dat de Fransen echt niet zitten te wachten op nog maar eens een bijkomend departement dat constant behoefte zal hebben aan bijkomende financiering vanuit Parijs, en dus onrechtstreeks vanuit de beter florerende departementen. Eén en ander zal in lekkers moeten verpakt worden alvorens de bevolking bereid is om de aansluiting van Wallonië te slikken, geloof mij.

En voor wat de hoofdletters betreft : tiens, waarom begint u niet elke zin met een hoofdletter ? Is dat uit de mode, misschien ?
Trouwens, het gaat hier niet om het begin van een zin, maar om eigennamen. Schrijft u die dan ook niet meer met een hoofdletter ?
lekkers verpakt? daar trekt Parijs weinig van aan.
ze doen niets liever dan aan grondgebiedsuitbreiding.
de Belgische revolutie (in 1830), de Belgische communautaire problemen, de verfransing van België en de Frans-Zwitserse revolutie (heden) werden/worden gestuurd vanuit Parijs.

Laatst gewijzigd door Shadowke : 30 oktober 2009 om 20:39.
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden