1 mei 2004, 09:33
|
|
Parlementslid
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heet-manneken
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar
Absoluut!
Dat zie je aan het aureooltje rond mijn ...
laten we deze discussie verderzetten in Koetjes en Kalfjes
|
Ik wens dat dit topic terug bij Politieke partijen wordt gezet (of eventueel bij maatschappelijke discussies)!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wil wel degelijk weten wat de partijen zoal te vertellen hebben over seks.
Ik wil mij in elk geval niet de les laten spellen door een communist. De PVDA heeft bij monde van Gentenaar alvast bewezen dat zij op seksueel vlak een oerconservatieve puriteinse partij is.
|
Als u dat verplaatsen als schokkend ervaart betekent dit veeleer dat u een soort orde van belangrijkheid toekent aan deze of gene forumkatern.
Niets is echter minder waar. Deze bestaat echt enkel en alleen in uw gedachtengang.
Geen enkele topic is voorwerp van misprijzen.
Er bestaat geen pikorde.
Een verplaatsing is geen degradatie.
Als u dat zo aanvoelt, dan is dat op basis van een waardeoordeel volledig op uw conto.
Een politiek forum zoals Politics.be geeft echter reeds enigszins aan welke discussies prioriteit krijgen: politieke. Dit houdt geenszins een (onder)waardering t.o.v. andere themata in.
Een soort groepering en onderverdeling lijkt me gewoon praktisch voor vluchtige bezoekers.
Het sexleven lijkt me dus niet dadelijk te vallen onder problemen van bestuurlijke aard. Wees blij dat de politiek zich daar hoe langer hoe minder mee bemoeit.
Bovendien begeeft u zich op glad ijs, daar u zich bij deelname aan dit forum bereid verklaarde met de beleidslijn om geen sexueel geörienteerde teksten te plaatsen.
We willen daar uiteraard breed in zijn, en daarom is er zelfs een Koetjes&Kalfjes-topic waar de teugels toch vrij los gelaten worden.
De forumsessies daarentegen, wensen we vrij te houden van twijfelachtige en minder relevante topics.
Zo u persé de visie op het intieme leven van onze geïnviteerde politici wenst te vernemen, dan staat het u vrij om uw verzoek per PB aan hen
te richten.
Groeten.
Peter Johan
|
|
|