Los bericht bekijken
Oud 31 oktober 2009, 19:56   #258
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Gewoon ff eerlijk zijn kunnen die linkse idioten niet hoor, heb 35 jaar gewerkt hier in dat apenland, meer nog ben 16 jaar zelfstandige geweest en heb mijn zaak verkocht, en dan zal je zeggen, wel ja en dan? Wel dan gebeurd het.
Ik moet 2 jaar full time werken om met alle sociale zekerheid in orde te raken en te kunnen doppen bv. Ik heb dat dus gedaan en ben nu in orde, maar stel dat ik ziek geworden was de eerste 7 maanden van die 2 jaar had ik alle kosten zelf kunnen betalen, straffer stel dat ik gehandicapt werd in die eerste 7 maand dan had ik nooit invalide kunnen worden en naar het ocmw moeten stappen en bedelen voor een aalmoes.
Die profiteurkes komen hier aan en als ze 1 dag, jawel 1 dag werken zijn ze met alles in orde en kunnen ze levenslang doppen en een pensioen trekken.
En wij mogen dat niet beu worden en wij moeten onze linkse regering op handen dragen.
Links, Ik begrijp dat niet, wat bezielt die mensen eigenlijk? Waarom willen die echt dit land bankroet maken door immigratie?
Nog iemand die alle mythen en sagen gelooft.

Vertel eens met welk soort verblijfsvergunning die "profiteurkes" naar hier komen?
Toon me de wetgeving waaruit blijkt dat ieder die hier 1 dag werkt, recht heeft op (levenslang) doppen en pensioen.

Heb jij als zelfstandige geen bijdragen betaald, dat jij niet in orde was voor de ziekteverzekering?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden