Discussie: Geschoren zak
Los bericht bekijken
Oud 1 november 2009, 11:38   #135
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Welnee. Mijn berichten werken op jou als een rode lap op een stier, omdat je door mij ooit strafpunten (of zelfs een ban?) aan je broek kreeg. Daarom zin je nog steeds een beetje op wraak. Er zijn hier immers tal van mensen die belang hechten aan een verzorgd taalgebruik en dat ook regelmatig duidelijk maken in de loop van een discussie. Op hen reageer je niet; op mij wel. De reden is duidelijk. Je daagt dus wel degelijk uit.
Jonge toch, weet jij echt niet beter.
Ik heb inderdaad een jaar of 3 geleden 3 strafpunten gekregen omdat ik je gezegd had dat ik je avatar (vorige) degoutant vond.
Toen je vorige maand in een andere topic bij hoog en bij laag bleef beweren dat je alleen bij zeer ernstige overtredingen op het driehoekje klikt heb ik inderdaad dit feit naar voren gebracht. je bracht nml indertijd de moderatie op de hoogte zogezegd omdat ik u persoonlijk aanviel terwijl ik eigenlijk alleen mijn mening zei.

Volgens u zou ik dus de laatste 3 jaar vol haat tegen u rondgelopen hebben. Wel Raf buiten deze postings denk ik niet dat ik in totaal 5 maal gereageerd heb op de nonsens en oneliners die u hier komt posten.

Ik zou uitdagen? Raf toch, u bent hier de man die anderen uitdaagt hoor, u bent de man die anderen uitlacht omdat ze dt fouten maken, ik ben dat niet hoor.