Los bericht bekijken
Oud 3 november 2009, 00:18   #31
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
ik denk dat we niet zozeer moeten kijken naar het feit of een kind al dan niet bekwaam is om te fietsen op 6 jaar in het verkeer maar ik denk dat je kind van 6 niet zomaar alleen laat fietsen naar school ook al is die afstand minder dan 1km bij manier van spreken.

Dutroux zit misschien in de gevangenis maar er lopen nog heel wat meer van die monsters rond. ik zeg niet dat je achter elke hoek een pedofiel of kindermoordenaar zult vinden maar niettemin is dit realistisch zeker als je weet dat hier in de buurt (ergens in midden limburg) een tijdje geleden nog geprobeerd is om een kind te ontvoeren.

dus zet de melk niet bij de kat hé!

ik zal mijn zoontje net zoals ik niet voor zijn 12de alleen met de fiets naar school laten gaan! wil dit zeggen dat ik een deel van zijn zelfstandigheid ontneem? neen, helemaal niet maar ik neem wel mijn verantwoordelijkheid als zijn papa, punt uit
En dan verbaasd zijn dat die kinderen maar niet op eigen benen kunnen staan...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden