Los bericht bekijken
Oud 3 november 2009, 18:55   #18
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Als je nu uitgeraasd bent, dan kan ik u verzekeren dat ik geen kwade bedoelingen had. Ik haal enkel het forumreglement aan dat geen copy/paste als openingspost toelaat zonder dat de OPer er ook een vorm van eigen commentaar/mening bij geeft.
Dat is toch niet van toepassing op een openingspost die ik zelf schreef. Je verward het geven van feiten met copy/pasten vermoed ik. Laat die zaken dan best aan de moderatie over.

Ook het nakende bezoek van Obama aan Japan staat niet los van de openingspost. Daarnaast lijkt het kaartje dat ik van een de 'global security' site haalde de moeite om hier te posten, omdat het een oogopener is als je niet weet hoe ver die militaire aanwezigheid strekt van de VS op Okinawa en hoe weinig ze met de veiligheid van Japan te maken heeft. Probeer eens virtueel via de kaart van noord naar zuid te reizen op het eiland. Het lijkt me duidelijk dat deze situatie een anachronisme is die niet kan blijven getolereerd worden. Maar onze kranten tonen een smilende Gates waar er in werkelijkheid een norse Gates rondliep...niets aan de hand volgens de media, alles onder controle, vertrouw de 'regering'.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 3 november 2009 om 19:21.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden