Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Ik woon al jaren in de migrantenbuurt van Mechelen. Nooit enig probleem gehad.
|
Proficiat,nog zo goed voor u.Je bent net zoals alle anderen,je kijkt alleen naar je eigen.
Terwijl jij ligt te slapen of elders bent gebeuren helaas voor u zaken die andere mensen nu net wel tegen komen hetgeen jij afdoet alsof het allemaal niet erg is aangezien jij nooit nog problemen hebt gezien of zelf bent tegen gekomen.
Het zou al helemaal al erg zijn mocht iedereen die er loopt of woont aangevallen zou worden.
Feit is;er zijn mensen die 30jaar lang in bv antwerpen of mechelen wonen en nog nooit zijn overvallen,je hebt er evenzeer andere die er evenlang wonen maar op 1jaar tijd wel 4keer overvallen zijn.
Voor u maakt dat uw conclusie;het is allemaal zo erg niet,het is toch veilig,ik ben nog nooit wat tegen gekomen.
Mijn broer en maar gaan mss 2 tal keer per jaar naar antwerpen en de 2de maal ze er aantal jaren geleden naartoe gingen zijn ze 's avonds overvallen geweest en met een mes bedreigd.
In mijn gemeente vanhetzelfde;op een bepaald moment hoorde ik opeens er al 2 weken lang inbraken waren enz....Bij ons op dat moment (nog) niet terwijl we er slechts 4km vanaf wonen.Dus kan ik nethetzelfde als u doen en zeggen,geen probleem,tis allemaal nikske jong,bullshit,je moet niet alleen naar je eige kijken,je moet alles in z'n geheel bekijken.
In brussel op, klaarlichte dag worden 3 jonge gasten aangevallen door 10 allochtonen,bestolen en in ziekenhuis geslagen zonder enige reden maar ook hier alweer,geen kat die ervan afweet natuurlijk.
In antwerpen evenzeer op klaarlichte dag komt een 12jarig meiske van school mee haar velo en word alweer door zelfde tegen gehouden en moest haar fiets afstaan,alweer weten de meeste mensen dit niet.