Los bericht bekijken
Oud 4 november 2009, 19:01   #50
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Van feiten/cijfers ben je niet gediend hè? "Zwart" lees ik in onheilsberichten uiterst zelden, vaker "lichtgetint", "moslim" of "noordafrikaans" cq "marokkaan", soms "antilliaan/curaçaoenaar" en ooit wel eens "surinamer"; het meest van alles, naar dan later veelal blijkt: in een verdoezelingspoging, slechts de plaatsnaam waar iemand woont.
Men speelt de Surinamers tegen de moslims uit en veel trappen in die val. Maar zwarte Surinamers zijn ook Christenen, werken hard, maar worden toch als schijt behandelt. Ik of jij kunnen rondlopen in Brussel en Amsterdam en alleen maar Chinezen en Chinese zaken filmen en een film maken die 'bewijst' dat Brussel en Amsterdam in werkelijkheid Chinese steden zijn. Of dat er alleen maar baardige moslims wonen. Of alleen maar mooie, jonge vrouwen met strakke sportschool kontjes.

Begrijp je mijn gedachtegang? Hier heb je de kans voor het eerst werkelijk van gedachte te wisselen met een geinformeerde zwarte. Maak er gebruik van. Overigens heb ik ook een draad die zegt dat zwarten en moslims ALTIJD ongelijk hebben en mogelijk ben jij het daarmee ook eens.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 4 november 2009 om 19:18.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden