Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne
Net wat ik zei: het enige resterende argument van de fundamentalistische darwinist: hou uw mond, want gij kent er niets van.
|
hij legt anders wel de vinger op de wonde. Als jij stelt dat ID een gelijkwaardig alternatief is, dan legt dat pijnlijk genoeg bloot dat je onvoldoende de materie hebt bekeken. De suggestie tot bijstudie is niet het enige resterende argument, het vergemakkelijkt gewoon een verdere discussie.
Citaat:
heb ik ergens ontkend dat evolutie in de zin van selectie van genetische mutaties onder invloed van omgevingsfactoren mogelijk is? Ik stel alleen dat er vandaag geen afdoende bewijs is dat dit het ENIGE principe is dat aan de basis ligt van het ontstaan van de huidige fauna en flora, inclusief de mens; en dat zo'n bewijs in feite niet te leveren valt.
|
de alternatieven die naar voor geschoven worden door de tegenstanders van de evolutieleer blijken keer op keer te licht te zijn.
Citaat:
Ik wacht met spanning op het moment dat die beestjes poten of vleugels krijgen. Of mekaar gaan uitschelden voor domme idioot 
|
waarmee je dus gewoon toegeeft dat je de theorie niet begrijpt. Of gewoon moedwillig verkracht, dat kan ook