Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne
Geachte,
Het is geen enkel probleem dat u teksten plaatst, of wat dan ook, maar die moeten dan wel een aanzet tot discussie zijn. Indien u gestarte onderwerpen enkel benut voor het "dumpen" van afbeeldingen en gekopieerde teksten, dan zoekt u eerder iets als Skribit. De bedoeling van een discussieforum is het aanzetten tot discussie... Totnogtoe bleek al heel vaak dat uw berichten daar niet voor bedoeld zijn.
Dit forum is zoals in die waarschuwing vermeld geen backupplaats.
Mvg,
Pieter Vandoorne
|
Geachte heer Pieter Vandoorne,
Het leek mij dat ik u aansprak op een specifiek geval waarvoor u mij specifiek bestrafte.
Gaarne verzoek ik u na te gaan of men mijn twee recensies tenonrechte voor schrijfsels van anderen aanzag, omdat men nog niet wist dat ik ook in het Engels schrijf.
Om uit te vissen of er personen zijn die Toni Morrison lezen, moet ik dat eerst kenbaar maken aan het forum. Indien er geen reacties volgen, dan heb ik gewoon pech gehad.
Het is vreemd dat waar ik sinds april 2009 hier afbeeldingen post, mijn onderzoek draait ook om afbeeldingen, ik ben dol op afbeeldingen, u pas in oktober 2009 daaraan aanstoot neemt.
Mijn draden beslaan vele pagina's, vanwege de vele reacties door de meest actieve posters, waardoor ik mag aannemen dat ik wel degelijk spraakmakende zaken te berde breng.
Soms worden mensen in eerste aanleg schuldig gevonden en in hoger beroep vrij gesproken. Zulks moet hier op een beschaafd forum, in een beschaafd land toch ook mogelijk zijn.
Ik verzoek u daarom respectvol de recensies terug te plaatsen en het eerder vonnis van twee strafpunten te herroepen.
Met vriendelijke groeten.
Egmond Codfried
Schrijver & Onderzoeker
te Den Haag