Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2004, 22:38   #90
moi**
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthippe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moi**

Oja, met een kat huwen of het huwelijk met toiletten vergelijken zijn goede tege argumenten.. of over het burgerrecht beginnen als ik het heb over de discriminatie op basis van geaardheid.. of beweren dat holebi zijn een keuze is terwijl dit wetenschappelijk weerlegd is.. moeten dit goede tegenargumenten voorstellen?
Sommige mensen hier zijn het zo beu om steeds dezelfde clichés en vooroordelen te moeten weerleggen, dat ze al een sarcastisch reageren op de zoveelste in de rij. Je hebt gelijk dat je dat geen tegenargument vindt, maar je hebt ongelijk om alleen te reageren op die sarcastische opmerkingen en de andere te negeren.

Bepaalde vergelijkingen (bv. de toiletten) zijn wat ver gezocht en ver doorgetrokken, maar ze zijn juist als je de beeldspraak wil begrijpen.

Langs de andere kant reageer je niet op serieuze tegenargumenten.

Jij beweert dat het VB discrimineert op basis van afkomst, Jan weerlegt dit en zegt dat het VB enkel onderscheid maakt tussen burgers en niet-burgers, een gegeven waarop de hele westerse staatkunde gebaseerd is, en dan maak je van hem de slechte ...

Je hebt ook niet gereageerd op de vraag van Athena ivm polygamie.

En je reageert op geen enkele van mijn berichten.
Dat het blok enkel onderscheid maakt tussen burgers en niet-burgers heb ik al meermaals weerlegd door te zeggen dat ze ook onderscheid maken op basis van sexuele geaardheid. En sorry dat ik niet onmiddelijk op alles reageer, het zijn best veel berichten en ik ben geen superman, kben trouwens ook eventjes weggeweest. En dat van die toiletten klopt niet: zowel de mannen als de vrouwen kunnen naar toilet(zelfde recht), zij het andere toiletten. Het zou hetzelfde zijn als men in dat geval zou zeggen, een verschillend huwelijk voor holebis, maar ook een volwaardig huwelijk. Holebi's een alternatief laten zoeken, zou in dit geval hetzelfde zijn als bv vrouwen geen toiletten aanbieden en 'ook maar een alternatief laten zoeken' (plastuit ofzo, whatever)
moi** is offline