Los bericht bekijken
Oud 8 november 2009, 15:17   #319
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Verder niet nieuwsgierig hoor, maar hoe doe je dat in de praktijk? Ik bedoel... zorgen dat allergokat (nog een cape erbij en je hebt een superhero) niet stiekem eet van de bakjes met het "gewone" voer van de andere katten. Moet je die dan ergens opsluiten?

Wij hadden geluk met onze twee snuiters vroeger. De ene wou geen "nat" blikvoer eten en zweerde bij droge brokken terwijl het bij de andere net omgekeerd was. Weinig ruzie bij de etensbakjes
nu staat hier nergens nog eten.

dus om de zoveel tijd zet ik leeuwie in de living met een potje van zijn brokskes en de andere twee in de keuken met hun brokskes. met de deur ertussen dicht natuurlijk.
en daarna zet ik dat weer weg.

en als ik eens een nacht weg ben dan staat er een grote pot met enkel het speciale eten en dan eten ze daar allemaal van.
eigenlijk mogen ze maar een beperkte hoeveelheid van dat spul hebben maar als ik daarmee rekening hou dan kan ik hier niet meer buiten
nu mag ik die beesten heel graag zien, maar 'k wil nog naar m'n osteopaat kunnen (blijf dan slapen bij m'n ouders) en ook nog een beetje een sociaal leven tussendoor.

ze kennen het systeem al goed ondertussen: leeuwie loopt dartel (lees: waggelt traag en gezapig) naar de living als ik met z'n brokskes aankom en de rest blijft mooi (lees: luid miauwend en op elkaar meppend) in de keuken wachten.

'k mag wel geen afwas meer laten staan, da's iets lastiger
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden