Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 8 november 2009, 19:30   #12907
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht
Een beetje selectief blind, of wat?
Ik ben denk ik één van de weinigen die alle posts op deze draad heeft gelezen en wat daarbij opvalt is dat juist die zogenaamde "believers" het meest respectvol zijn voor de tegenpartij, het meest inhoudelijk argumenteren, de meeste interessante punten aanbrengen en dat de groep waartoe jij behoort zelden of nooit een constructieve bijdrage levert aan de draad.
Erger nog, sommigen van jullie slagen er zelfs in om interessante posters weg te pesten, wat zeer te betreuren valt.
Grappig.
Ik heb ook alle posts op deze draad gelezen en ik heb de tegengestelde mening van jou.

Bij believers kan men geregeld vaststellen dat ze discussieren op een manier die intellectueel oneerlijk is, dat ze tientallen malen dezelfde rommel aanbrengen en dat ze selectief zijn.

Daarom ook dat de meeste critici het geraas al lang gelaten hebben voor wat het is : een onbeduidende, oneindige lus van roddels, domme commentaren, halve leugens en gecherry-pickte feitjes die men uit de context rukt en daar dan een ultieme conclusie aan verbindt.

Geef mijn portie in elk geval maar aan fikkie.

Ik hoop (waarschijnlijk vergeefs) dat de meeste believers beseffen dat een gebrek aan replieken of tegenkanting op geen enkele wijze de aanvaarding van hun zweverige denkbeelden kan betekenen, of dat ' de mensen' nu plots meer en meer gaan geloven in de inside job theorie. (wat hier geregeld wordt beweerd door een aantal hardcore believers).

Laatst gewijzigd door parcifal : 8 november 2009 om 19:30.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden