Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2004, 11:30   #7
Garga
Lokaal Raadslid

Garga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
En nog even terloops: wij, Vlaams Blokkers, haten niet de vreemdelingen. We zijn alleen voorstanders van een gedegen immigratiebeleid, een streng asielbeleid. Heel wat anders dan wat sommigen ons in de mond proberen te leggen.
Als ik het programma lees van het Vlaams Blok, als ik Annemans en Van hecke bezig hoor dan geef ik u 100% gelijk. En ik ben er zeker van dat u als Vlaams Blokker ook tot deze categorie behoort. Ik ben trouwens ook voorstander van een aanpassing van de snel-belgwet, beter integratie...

Als ik echter De Winter karikaturaal zie uithalen op een congres (2003?), alle Ali Baba's... weet u wel. Of als ik op de bedevaartweide in 2002 enkele tientallen personen hoor roepen 'Islamieten Parasieten' tijdens een optreden van een Palestijnse muziekgroep, terwijl DeWinter daar met een brede smile bijloopt...dan, ja dan associeer ik De Winter, én dus ook het Blok wel met vreemdelingenhaat.