Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
Stop met komedie spelen!
Ik vraag jou niet om "te verklaren" waarom Arabische letters enz enz!
Ik vraag aan jou of je durft toegeven hoe het komt dat alles dat "Arabisch, moslim, islam-related enz" bij zeer veel mensen een bepaalde weerzin teweegbrengt, wat niet gebeurt bij bvb "Chinese chocoladeletters", want dat is geen onderdeel van "een geheel"!
Het antwoord daarop ken jij heel goed, kan niet anders, maar daar loop je in een boogje omheen , met wat gemaakte verontwaardiging!
Maar dat had ik wel gedacht!
Idem voor die "lieden die zich hier komen opdringen": de soort die niet leven kan zonder halal, hoofddoekjes enz en nog de pretentie erbovenop heeft te doen alsof de autochtone inwoners waartussen ze lopen toch maar een soort ongelovige honden zijn waarvoor je niet het minste respect moet opbrengen, integendeel! Zij gaan ons vertellen wat er van onze gewoontes nog kan en wat niet!
Diegenen uit die groep die zo denken mogen hier tien keer geboren zijn: het blijven ongewenste vreemdelingen die op die manier niet en nooit in onze maatschappij zullen passen, of jij dat kunt aanvaarden of niet!
Dat soort mensen kent maar één doel en één oplossing: verder doen tot het hier "hun" maatschappij is geworden, en niet meer de "onze"!
Als "toetje" verwijs ik je naar de zeer interessante bijdrage (posting nr 24) van SDX in de rubriek: "Het zal toch niet waar zijn, zeker!"
Daar lees je duidelijk hoe iets dat begint en bestaat uit ogenschijnlijke prullen uiteindelijk toch eindigt in...
Maar ik wil je leesplezier niet vergallen...
|
De topic gaat over een Arabische chocoladeletter. Je schijnt dat continu te vergeten. Een stuk sjoklat dus, niets om van uit je vel te springen.
Mijn antwoord op de vraag van de topicposter is - ik zal het nog eens herhalen zodat het mooi duidelijk wordt - dat een chocoladeletter inderdaad niet bevorderlijk zal zijn voor de integratie, omdat ze daar niet voor bedoeld is. Een chocoladeletter is bedoeld om lekker op te eten. Smakelijk!