Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klauwaart
Wat ik denk over het boek "de weg van de moslim"? Opnieuw uitgaand van wat ik in de media heb vernomen (want het vorige heb ik net als u en de meeste anderen uit de media, niet van de bron zelf): ik denk dat met mij de meesten het wel schandalig vinden dat zoiets hier in de boekhandel kan liggen, maar ik voeg er wel aan toe (iets wat het Blok dan weer bewust verzwijgt): de meeste moslims vinden dit even schandalig als u en ik.
|
Jajaja, "de meeste moslims"... En waar mag uw besluit wel op gebaseerd zijn? Op welke opiniepeiling?
Boekhandels verkopen over het algemeen zaken waarvan ze zeker zijn dat er een publiek voor is. Blijkbaar gaat het werk over de toog... en niet een beetje, daar de boekhandels (zo bleek in Ter Zake) niets willen zeggen over de verkoop.
|
1. de moslims die ik ken
2. verschillende imams, waarvan er één dit ook in TerZake heeft verklaard en anderen via diezelfde moslims.
Als het tegendeel waar zou zijn, zou de AEL heus wel meer stemmen gehaald hebben vorig jaar. Het moet maar eens gedaan zijn met hele bevolkingsgroepen te stigmatiseren en vooroordelen in stand te houden die alleen maar leiden tot meer haat (wat natuurlijk zeer wenselijk is voor het Blok, want zoals ik al zei: het Blok en de AEL houden elkaar in stand, ze "scratchen" elkaars "back")