Los bericht bekijken
Oud 14 november 2009, 07:52   #18
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Jukes::
...ongewild en langdurig aan de 2,4 ghz-straling worden blootgesteld. Het effect van die straling is cumulatief.

Cumulatief? Is het maximum niveau al bereikt?
Ik observeer inderdaad dat het gebruik van die mobieltjes schade aanricht in de hersenen. vooral het spraakcentrum. Een soort kwek-ziekte schijnt men te krijgen. Daardoor gaat men meer mobiel bellen wat de kwekziekte erger maakt enz. Een heilloze weg.

guido 007::
Iedereen wil GSMen en SMSen, niemand wil een mast.

Er is een oud gezegde:
Iedereen wil vlinders, niemand wil rupsen.

Ik was er bij betrokken in Nederland toen de eerste GSM antennes uitgezet gingen worden. Het goedkoopste en beste was: kerktorens!
Er waren geen steekhoudende religieuze bezwaren. Misschien ook wel omdat er goed betaald werd voor het gebruik van de torens. Maar er waren wel ethische bezwaren.
Zo is nog serieus gekeken of de antennes niet als vermomd kruis op Katholieke kerken konden staan.
Uiteindelijk zijn ze meestal in de galmgaten gehangen en in een bijpassende kleur geschilderd.
De camouflage van antennes nu in Nederland is minimaal. Die aan de zijkant van hoge enigszins historische gebouwen worden op aandringen van de Monumenten Commissie geschilderd in camouflerende kleur

Het oude spreekwoord kan me gestolen worden. Ik stel alleen maar vast dat iedereen een GSM nodig heeft. Ik niet dus.
Het is zelfs erger met de hypocrisy, terwijl je in je woning overal perfect een internetkabel kan (laten) aanleggen, kiesen er steeds meer mensen voor om draadloos te internetten, ze kunnen zelfs in het kleinste huisje online blijven. Maar een GSM mast, ho maar.