Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2004, 06:42   #5
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PDR
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Uit het gastenboek van de site Leefbaar-Deurne:
..........................
Naam : Peter De Ryck
URL : http://leefbaar-deurne.or...
E-mail : [email protected]
Datum : 10-04-2004 @ 01:03

"Het bestuur van Leefbaar Deurne heet u hartelijk welkom "

...........................

Beste Peter,

Ik hoop van harte dat het je deze keer lukt.
Evenals Jozef en de hoogzwangere Maria had je het aldoor moeilijk om in een 'politieke herberg' onderdak te vinden, en ik wens je nu veel succes in je zelfgebouwde woning.
Ik hoop dat ze een leefbaar en veilig onderkomen wordt voor jou en alle gelijkgestemde geesten die je misschien over de drempel kan halen.

Ik schrijf je deze heilswens liefst vanop dit forum, daar ik vernam dat je web-censor nogal drastisch durft schrappen en aanpassen.
Doch misschien gebeurt dit enkel met kritische, minder flatterende of provocatieve mails, waarvan ik er, nu ik het me realiseer, eigenlijk geen enkele van tegenkwam op uw fraaie webstek,wat een absoluut unicum zou betekenen zonder strakke ingrepen.

Ook een dikke proficiat voor je geslaagde actie waarmee je de al even censuurbeluste beheerders en modderatoren van www.politics.be een hak zette, en je alsnog opnieuw op dit forum kon wringen.
Kwaliteit computertechnisch, ideologisch of politiek wordt hier helaas niet altijd onderkend en gewaardeerd, maar we kunnen gerust zijn: You Are Back In Full Force

Vale!
Je toegenegen Supe®staaf
Dank u Superstaaf.
Geen dank.
Graag gedaan.