Los bericht bekijken
Oud 15 november 2009, 11:17   #237

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Jullie doen presies of ik dat allemaal uit mijn duim zuig.

Zoek zelf in de Vlaamse pers of in de internasionale pers op wat er gepubliseerd werd als verslaggeving van dat kongres.

Afgezien van wat die brave mensen op dat kongres, of elders, denken of schrijven ... kan me dat allemaal geen flauwe teelbal schelen: ik zit graag altijd en overal in rookvrije ruimte en ik eis dat recht gewoonweg op, overal waar ik goesting heb om te komen in plaatsen die voor het publiek toegankelijk zijn.
Ik doe dat wel vreedzaam.
Behalve voor de onverlaat die zou roken in het bijzijn van mijn kleinkinderen. Die zal er eeuwig spijt van hebben. (ik misschien ook, maar dat neem ik erbij)
Dat recht heb je uiteraard en eigenlijk zou ik zelf ook liever gaan waar er niet gerookt wordt. Niet omdat ik het ergerlijk vind maar vooral omdat de invloed van alcoholische drank me er dikwijls toe aanzet om terug te beginnen met roken. De dag nadien heb ik er dan heel veel spijt van en na die spijt ... hol ik vlug achter een nieuwe pak sigaretten. Het is dus niet de eerste keer dat ik op die manier terug ben begonnen.

Misschien is het wel dat waar ze zijn achter gekomen op dat congres. Zou het dus niet kunnen zijn dat het gevolg van het rookverbod is dat mensen stoppen of niet worden aangezet om te herbeginnen? En dan klopt het dat er minder hartproblemen zijn denk ik.
Karma is offline   Met citaat antwoorden