Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 16 november 2009, 11:57   #13234
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Zelfs dat kan hem nog niet foutloos schrijven......

Daar zegt U zoiets, wéét U wel dat wat Uw discutietechniek betreft U hier en op weerwoord .nl zo "geliefd "zijn....

En tussen ons gezegd en gezwegen "keineren" is dat een nieuw begrip of zo, en bekijk Uw eigen discutietactiek eens meneer de betweter die nooit écht antwoordt maar telkens weer rond de pot draait....

Of bent U onderhand al in alle nederlandse fora geband omwille van Uw "zogezegde wijsheid én discutietechnieken" ....

U zegt het maar ,en psst ,het is grow up.....
Kijk , dat bedoel ik ! oordelen aan de hand van informatie die aan de basis al compleet onjuist is !
Ik ben om precies te zijn helemaal nergens gebanned , op geen enkel forum.

Ook al heeft dit niets met 9/11 te maken , het toont wel uw onvermogen in waarheidsvinding . Naar alle waarschijnlijkheid bent u afgegaan op wat de heer sandman u hier heeft verteld over de discussie op weerwoord.nl, waar hij onder een andere naam ook deel van uitmaakt.

Foutloos Nederlands schrijven is niet mijn sterkste kant , ik zal de eerste zijn die dat toegeeft . Beetje merkwaardig alleen dat jullie dat inzetten als argumentatie wanneer het over 9/11 issues gaat.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 16 november 2009 om 12:02.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden