Los bericht bekijken
Oud 17 november 2009, 10:40   #230
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Wat de politici blijkbaar niet beseffen, is dat een GPS-ontvanger niet altijd voldoende satellieten ontvangt om continu een correcte positiebepaling te garanderen. Bovendien kan de chauffeur er ook gemakkelijk voor zorgen dat er géén signaal wordt ontvangen: de antenne met wat metaal afdekken volstaat op de meeste plaatsen. Ik zie de eindeloze processen en discussies al aankomen bij de berekening van die taks!
Hier hebdem zeg.

Het groot licht van de techniek en van de belastingsontduiking.

Is jouw stelling gebazeerd op het sisteem zoals het al een tijdje draait in Duitsland voor de kamions ?

(doet me allemaal denken aan zo'n 15 jaar terug, toen een even snuggere me probeerde wijs te maken dat het technisch absoluut onmogelijk was om zelfs maar één huisgezin op 100 te voorzien van een gsm, want daar zijn onvoldoende geschikte golflengtes enz. voor beschikbaar. "Nog in geen 1000 jaren" was zijn groot woord. Kosten voor onderzoek daarover waren kosten op het sterfhuis.
Nu verkopen ze, in koppelverkoop, een gsm voor 1 €.)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden