Los bericht bekijken
Oud 18 november 2009, 11:28   #7
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smokey Bekijk bericht
tegen de km heffing op zich ben ik niet echt ik doe amper 8-10.000 km per jaar en met en kleine effort nog te herleiden tot 5000, wel tegen de big-brother gps toestanden die u overal volgen

zoals vele maatregelen heeft deze weer niets met het milieu te maken maar alles met extra belastingen en big-brother, de enige reden waarom vele regeringen op de globalwarming kar springen is de oneidige mogelijkheden om nieuwe belastingen in te voeren en natuurlijk om ons "bang" te houden, het is belangrijk dat de bevolking altijd ergens bang van is, de commi's, de nazi's, de terroristen, ziektes, het milieu

we zijn al zo een tam en bang volkske dat nooit hun mond opendoet en altijd op dezelfde vetmesters stemt
Die Big-Brothertoestand is ook mijn voornaamste bezwaar en de reden waarom ik er absoluut tegen ben. En wat de financiële kant betreft: je kunt je best doen om minder te rijden maar zelfs bij een normaal gebruik kan de rekening al hoger oplopen dan nu met de rijtaks. Ik doe zelf 20.000 �* 25.000 km per jaar, dus zelfs aan 3 eurocent per kilometer betaal ik meer. Aan spitsuurtarief betaal ik meer dan het dubbele. Ik heb al zo'n leuke ervaring gehad met diftar: als je je afval zoveel mogelijk verminderd en je komt nog uit op een verviervoudiging van uw kostprijs...
Ik hoop dat ik zoveel mogelijk protest kan uitlokken want ik vind dat er nogal lauw wordt gereageerd.
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 18 november 2009 om 11:30.
Libro is offline   Met citaat antwoorden