Los bericht bekijken
Oud 19 november 2009, 14:52   #95
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
zo denken er helaas nog veel mannen, lijkt me niet bepaald een specifiek kenmerk van zwarten
Idd,er zijn vlaamse mannen die dat ook denken alleen is het zo bij ons je een vrouw niet mag slaan en dergelijke meer.Het is aan de vrouw om zich maar niet te laten doen,er zijn genoeg deftige mannen bij ons.
Ik verafschuw mannen die misbruik maken zeg maar van hun kracht(omdat ze meestal sterker zijn dan vrouwen he).
Ik ken zo iemand,de vrouw heeft hem eindelijk verlaten.Soms is dat niet makkelijk ook he,je hebt kinderen en je hebt een huis,je kan mss nergens terecht,je hebt het geld niet enz....

Bij moslims is het geweten zij de baas zijn en hun wetten en regeltjes.Op mijn werk zegde gister de marokkaan nog dat vrouwen de was en de plas moeten doen en zij de baas zijn en das een gast van 26jaar.
De jongen is zo opgevoed door de ouders en buiten dat'em hier werkt en nederlands kan heeft deze niks gemeen met ons,die leeft naar de waarden en wetten en regeltjes van de islam.
Offerfeest,ramadan,heb hen eens gepolst over die mohammed cartoons en ik moet wel nie zeggen zeker wat deze als antwoord hebben gegegen

Heb he, vlakaf gezegt;allemaal dikke bullshit die godsdiensten,interesseert mij niet,ik vind het allemaal zever.
Ik zeg tegen hem ook;ik heb seks en rook en drink en eet wanneer ik ook wil.
Dan geeft deze als antwoord;das mijn godsdienst en zegt deze ;ik MOET met nadruk op moet dat doen.
Bullshit natuurlijk;niemand is verplicht om te MOETEN naar de moskee te gaan of aan de ramadan en dergelijke meer mee te doen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden