Hier maak je alweer een fout en ik ga u zeggen waarom;:
in mijn gemeente kwamen we de eerste keer op mee de gemeenteraadsverkiezingen; ook bij ons is er echte haat tegen ons terwijl wij eerlijk zijn en geen vuiligheden naar andere spuwen enz...
In al die tijd hebben wij nog niemand aangevallen of wat dan ook.(ik spreek wel over in mijn gemeente).
Wat kreeg ik opeens te horen; mensen die tegen mij kwamen zeggen waarom het vb de pensioenen wil afschaffen??Ik viel al helemaal op mijn gat om zoiets te horen wat das een dikke vette leugen maar zo zie je maar,er heeft iemand die ons niet afkan dat verhaaltje gelanceerd en mensen geloven het dan ook terwijl het langs geen kanten klopt.
Alles is dus goed om ons stemmen af te nemen.
Wat mensen ook niet weten is is dat hetgeen wat dat verhaaltje dus betreft al helemaal niks te maken heeft met gemeenteraadsverkiezingen.
ps;echte homo's zijn tegen die gayparade hoor.
Velen zijn trouwens geen homo's maar nichten zoals ze zeggen.Een homo is niet persee roze

.
Mensen die op die gayparade exht zo extreem gekleed lopen zijn nichten voor mij,perverten,geen homo's(geen echte althans).
Ik ken homo's in een cd winkel in gent,ik vind dat hele toffe kerels,geen problemen mee.
Weet je wat jullie fout is;jullie scheren allen over dezelfde kam en u kent mij niet.
Ik heb er idd zo mijn bedenkingen wel bij maar das allemaal iets waar ik niet zo van wakker lig behalve op enkele puntjes na.