Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2004, 18:01   #3
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eloi Glorieux
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [R
Evolution]de mens is zich nu toch al bewust van het bestaan van de groene problemen. Moet het groene project dan nog een politieke partij zijn?
kan het niet beter omschakelen naar een drukkingsgroep en de eer bij zichzelf houden?
Antwoord:
de mens is zich nu toch al bewust van het bestaan van sociale problemen. Moet het sociaal project dan nog een politieke partij zijn?...
Het groene project wordt in heel Europa door groene partijen uitgedragen. waarom zou Vlaanderen daarop een uitzondering maken? Sommige partijen zijn zich, gelukkig maar, ondertussen inderdaad ook bewust geworden van de ecologische problemen. Maar we merken dat op een ogenblik dat er keuzes moeten worden gemaakt, milieuzorg bij hen als eerste wordt opgeofferd. Net daarom is een onafhankelijke groene partij absoluut noodzakelijk.
Eloi Glorieux
inderdaad, een ONAFHANKELIJK groen project. ik vraag mij af waarom een groene partij per definitie links tot extreem links moet zijn. moesten jullie je enkel concentreren op het groene gedachtengoed zouden jullie kiezers kunnen aantrekken uit het gehele politieke spectrum. ik zou bijvoorbeeld nooit op groen kunnen stemmen, ookal ben ik niet tegen het groene gedachtengoed....
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline