Los bericht bekijken
Oud 19 november 2009, 23:33   #334
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan22 Bekijk bericht
@Marlboro: U bent voorstander van een exclusief huwelijk tussen man en vrouw = Homo's zijn dus 2de rangsburgers in uw ogen.
@Marlboro: "Je doet maar" zeg je... dit betekent evenveel zoals "Zolang dat homo's mij de weg niet kruisen vallen er geen gewonden".

Ik kan evengoed beweren: " Laat ze maar doen, die hetero's"... want hetero, daar kies je voor.
Ik vind dat een huwelijk en kinderen iets tussen man en vrouw is ja,daar is niks verkeerds aan om dit zo te vinden,das trouwens ook altijd zo geweest en een doodnormale zaak.
Sommige zaken wil ik nu liever éénmaal zo laten,behouden.
Met je doet maar bedoel ik op alle andere dingen,jullie kunnen alleen gaan wonen/samen wonen,jullie kunnen vrij rond lopen net zoals iedereen en ga zo maar door.

Ik zeg net dat ik homo's ken zowel binnen als buiten het vb en ik zeg geen probleem is en dat toffe kerels zijn en wat zeg je dan???

Er zijn helaas mensen bij die bv getrouwd zijn en kinderen hebben en opeens afkomen op 40 jarige leeftijd ze homo zijn,dikke zever man.
En dan heb je nog dat mens die mee jacques vermeire is getrouwd geweest,eerst is ze hetero,dan lesbo,dan terug weer hetero,manman.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden