Los bericht bekijken
Oud 21 november 2009, 06:53   #262
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Nog eens 246 lezen.Ik zal het nog eens int kort zeggen; ze komen naar hier of worden hier geboren en het zou gvdm al helemaal het toppunt zijn ze hier niks zouden doen.Als je hier wil komen of geboren bent moet je niet komen zagen met van wat leveren ze op.Doet niks terzake,ze krijgen de kans om hier een beter leven te hebben dan moeten ze maar hetzelfde doen zoals mij.Het is doodnormale zaak ze hier hun steentje bijdragen en profiteren daardoor mee van alle voorzieningen hier.
Als je de kost wil berekenen; moet je de inkomsten wel meerekenen.

Citaat:
Ik ben een gewone werknemer die aan den band werkt,bij ons zijn de truckers vooral vlamingen of nederlanders.
Kom niet met diene zever af aub.
Vooral; dat zal wel. Er wonen dan ook vooral Vlamingen in Vlaanderen.

Citaat:
Het klopt er een aantal knelpunt beroepen zijn maar daar zijn jullie alweer de fout van; jullie oplossing,nog wat meer allochtonen naar hier halen.Neen man,men moest allang werk hebben gemaakt van al die werklozen hier,alsook er voor zorgen er meer mogelijkheden zijn en manieren zoeken zodat ze beter betaalt worden ofzo,tis tenslotte zware arbeid.Dat ik dit niet wil doen is onzin of beter gezegt,vlamingen; ik kan dat werk niet aan vanwege mijn rug en als ik aan een betere job geraak dan bv de bouw?Das mijn goed recht.
Jullie oplossing? Wiens oplossing? Waar heb ik gesteld dat dit de oplossing is? (met link naar mijn citaat graag, geen interpretatie a.u.b.)
Ik heb wel al geschreven over knelpuntberoepen zoals schoonmaker en in de horace : trek het loon op.
Citaat:
Je snapt nig iets niet goed; de allochtone werkloosheid ligt hoger dan de vlaamse.Jij vind dat dit niet erg is en er maar een klein verschil opzit??Hallo,we zijn met een drnk ik 6tal miljoen vlamingen en met hoeveel zijn de allochtonen??Juist,zo moet je het bekijken,zo en niet anders en dan krijg je een duidelijk en eerlijker percentage.
Waar schrijf ik dat ik dit niet erg vind. (met link naar mijn citaat graag, geen interpretatie a.u.b.)
Citaat:
Denk toch eens na man; wij hebbe hier nu minstens 400 duizend werklozen en jullie halen er nu nog eens 50000 illegalen/allochtonen erbij?Te gek voor woorden.
Ik ken niet het juiste cijfer maar al dat wat ze nu alweer doen kost ons hopen geld.Ik moet omdenduur alleen nog mijne zak gaan afdraaien voor een ander.
Je bent tenminste zo eerlijk te schrijven dat je de cijfers niet kent. Ik wist niet dat het mensen zijn die we naar hier halen; ik dacht dat het over mensen ging die hier al waren!
Citaat:
Ze krijgen zelfs nu ocmw geld,onbegrijpelijk.
Wie krijgt er nu al geld van het OCMW? Kan je het correcte statuut van die mensen meegeven?
Citaat:
Ik ken een vlaming die 2 j geleden bij het ocmw ging aankloppen en kwam van een kale reis terug.Eigen volk laatst,illegalen eerst.
Op basis van 1 geval van horen zeggen; trek jij je besluiten!

Maar als ik het goed begrijp betwijfel je niet dat er ook inkomsten zijn; maar weiger jij om ze in rekening te brengen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden