Los bericht bekijken
Oud 21 november 2009, 15:29   #19
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Maximus Aurelius's schermafbeelding

Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Hitler vond de gewapende verzetslieden tijdens WOII tegen zijn regime waarschijnlijk ook terroristen en moordenaars, want door hun toedoen zijn ook doden gevallen. Soit, Che Guevara heeft zeker fouten gemaakt, daar niet van, maar hem zomaar een "moordenaar zonder meer" noemen is intellectueel oneerlijk.

Ik verheerlijk geen moordenaars. Niet Hitler, niet Ché.

Het doel heiligt de middelen niet.

Verhef uw cultuur en laat barbaarse praktijken over aan de barbaren. Of wees zelf een barbaar en klaag niet over andere barbaren.

Aan al die linkse gekken die dwepen met Ché. Binnenkort is er weer een neonazi fuif in Bahte de Kuupe (op 't veld van Marcel mee de 2 zuster en de 5 koei'n). Ik weet wel dat ze een ander idool achterna hollen, maar of uw idool nu een snorretje heeft, dan wel een wilde haarbos, het komt in se op hetzelfde neer: een gek die de maakbaarheidsgedachte tot in de dood aanhangt én er alles (zelfs moord) voor over heeft!

Houzee!

En nu ben ik gaan douchen, want ik stink van de fitness en ik moet mij alweer zat zuipen vanavond. Veel plezanter dan enkele losgeslagen gekken hier te proberen doen inzien dat ze het executiepeleton verdienen waar ze zo mee dwepen.