Los bericht bekijken
Oud 21 november 2009, 15:51   #162
system
Banneling

Standaard

[quote][quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Sinds de creatie van dit land, de grootste miskleun uit onze geschiedenis (ook bevestigd door belgicisten) zijn de Vlamingen geconfrontreerd met leugens en bedrog, culturele achteruitstelling en financiële uitbuiting. Arm Vlaanderen op alle gebied. Nog steeds zijn ze het slachtoffer van een nooit geziene franstalige arrogantie, nog steeds eisen ze "lebensraum" (waar hebben we dit nog gehoord?). Hun claim op de randgemeenten is veelzeggend. Er wordt gewerkt aan een consensusoplossing, m.a.w. aan de zoveelste toegevingen van Vlaanderen. Wat krijgen we in ruil? Niets
Wat zou het.
Citaat:
BDW is één Vlaams politicus.
Wel jouw favoriete schiefschijf. Waar het hart van vol is loopt de mond van over. Ik zie je nooit fulmineren tegen C. Gennez, dé verpersoonlijking van het politiek onbenul, noch de liberalen die wanhopig op zoek zijn naar een nieuwe voorzitter, van de onzichtbare groenen nog gezwegen. Jouw waarheid is een valse waarheid, gedomineerd door je haat tegenover de Vlaams-nationalisten. Haat is een slechte raadgever, zoals je weet.
Olijke Bart is een politicus. Een beroepspoliticus zelfs en dus een publiek persoon. En die mag men naar believen aanvallen. In dit land België tenminste nog. Liefst met aanvallen boven de gordel natuurlijk. 'Olijk' is nog een heel fatsoenlijke naam voor Bart Dewever. Wat niet wegneemt dat hij waarschijnlijk ook fatsoenlijk is. Tenminste daar ga ik van uit. Alleen, hij zit bij de verkeerde partij.

Citaat:
Ik ben geen lezer meer van 't Pallieterke. Ik hou het nu bij De Standaard, Knack en Humo. Altijd interessant de standpunten van je politieke tegenstanders te kennen, leerzaam.
Daar ging het niet over. Het punt dat ik wilde maken is dat u wellicht minder zult steigeren moest u de 'ephiteta ornanta' lezen die men toedicht in het Pallieterke aan Belgische politici. Dat zou u perfect normaal vinden. Maw, u speelt nodeloos en schijnheilig de verontwaardigde mens voor een pruts van niemandal.

___ ___

Laatst gewijzigd door system : 21 november 2009 om 15:55.
system is offline   Met citaat antwoorden