Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DONG ZHUO
ze zouden er beter aan doen om die politiemensen uit te rusten met degelijk materiaal zodoende dat ze dat krapuul van criminelen van antwoord kunnen dienen en met zwaar kaliber terugschieten..... en niet om indruk te maken maar "shoot to kill"
wie met oorlogswapens naar de overheidsdiensten vuurt verliest al zijn rechten en mag voor mijn part de doodstraf krijgen zonder proces...
moest dat mogen ze zouden rap hun goesting hebben van hier het krapuleus rambooke komen uit te hangen !
shoot the bastards ! 
|
Ja da klopt wel en daar moete we zekers bij de minister van justitie aanbellen..

Maar waar het me vooral omging en verbaasd is de reactie van de flikkenbaas daar.
Dat hij vindt het niet tot het risico van het vak hoort..

i.p.v te vragen: geef ons beter middelen en bevoegdheden.
Mijn verstand staat stil bij zijn visie. Ik sta ook voor bepaalde risico's in mijn werk. Als ik zo bij mijn baas kom zal hij zeggen: wel als ge die risicos er niet bij wel, zoek een andere baan. Das heel simpel.
Ik vindt het echt belachelijk wat die flikkenbaas beweert en als zijn manschappen dit ook ingepeperd krijgen, er zo over denken, moeten ze misschien wel dat hele korps vervangen. Als die er zo van denken moeten ze, met de tegenwoordige korte lontjes en verkeeragressie, ook geen parkeerbonnen meer schrijven bij dat korps, want daar krijgt ge ook al voor op u bakkes tegenwoordig .