Los bericht bekijken
Oud 23 november 2009, 18:39   #303
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
In mijn post die jij deels citeert; vertel ik dat JMDD geen bronnen vermeldt.

Nochtans werd hier veelvuldig beweerd dat JMDD zich baseerde op onderzoeken; maar men weigerde hier zelfs de titel mee te geven.
Dan moet je hier lezen hoe men rond de hete brei danst; wanneer ik vraag of JMDD ook de inkomsten meetelt; welke inkomsten en hoe hij die berekent.
Niet dus, JMDD rekent dit niet mee.

Wat schiet er nu nog over van zijn boek? Gebakken lucht!
Zijn boek is hier in de naaste omgeving voorlopig uitverkocht, maar ik blijf het in het oog houden en koop het van zodra ik het tegen het lijf loop! Beloofd!
Ondertussen zit jij, spijts als je rond-de-pot-draaiende-praatjes gebonden aan de "vraag van 1 miljoen": waarom zwijgen de multiculpolitiekers, promotors en lovers in alle talen over de "leugens" die in dat boek staan volgens jou?
Het kan niet zijn dat geen enkele van deze heren op de hoogte is van de werkelijkheid, dacht ik zo!
Voor mij is het antwoord nochtans simpel: ze weten maar al te goed dat hij gelijk heeft, ze zullen zelf niet met bewezen cijfers afkomen want die zijn waarschijnlijk nog hallucinanter dan wat je daar te lezen krijgt!
Dus, zwijgen en potje vlug dekken om het niet nog erger te maken!
Als je de komedie van de laatste dagen en weken volgt ivm met de maar steeds toestromende migranten die hier zomaar "recht" hebben op onderdak enz, terwijl ze op geen honderden juist te tellen zijn, juist omdat ze blijven toestromen en vlugger aangroeien dan men ze kan opvangen...
De show van de ngo's of whatever met hun tentjes in het Brusselse park, hun "blij zijn met nog eens 400 plaatsjes erbij", terwijl ze er weer met duizend and counting reeds stonden te trappelen...
Volgende week, maand enz weer een paar duizend meer die staan aan te schuiven en te "eisen" enz enz???

En jij vult hier blz met de vraag of ze ons wel iets kosten dat het bespreken waard is en hoeveel ze opbrengen???? Stel je voor, straks doen we er nog winst aan! Het zijn niet voor niets "verrijkers", nietwaar?

Laatst gewijzigd door andev : 23 november 2009 om 18:43.
andev is offline   Met citaat antwoorden