Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
U jut mensen op door "witten" af te schilderen als nazi's die jacht maken op zwarten en moslims. Wordt er niet steeds een voorkeursbehandeling gevraagd? Juist wel, denk maar aan het eisen van een vrouwelijke arts in ziekenhuizen, de eis dat hoofddoeken moeten steeds en overal, de eis dat beperkingen die voor moslims gelden zoals het niet afbeelden van hun profeet ook voor wie gen moslim is geldt, zelfs hoe wij films maken en waarover ontkomt niet aan geweld. Dus u moet niet uit uw nek kletsen, het gaat wel om eisen en dat geeft conflictsituaties.
Worden armen uitgespeeld tegen de onderdrukker? Waar ter wereld is zoveel zorg rond armoede? U vertelt echt totale onzin, en natuurlijk ben ik geen stille, uw obsessie is echt wel...verontrustend!
|
De harteloosheid die u hier etaleert is zo typisch voor de gemiddelde, albino, witte in het beschaafde Europa. Men maakt een probleem van zaken die geen probleem zijn of hoeven te zijn.
Suriname wordt vandaag onder de voet gelopen door zogenaamde 'stagiares,'spionnen als je mij vraagt; witte jongen en meisjes die ook woningen onttrekken aan de krappe markt, maar niemand die ze een haarbreed in de weg legt of onheus bejegent.
De Europese wetten en rechtbanken zijn meer dan capabel om misdaad te beteugelen. Moeten wij nu ook kledingsvoorschriften gaan uitvaardigen tegen moslims? U doet mij denken aan dat Spaanse teef hier die onlangs een late miskraam kreeg, als gevolg van haar slechte karma, vanwege het schaamteloos bespioneren en roddelen over de argeloze bezoekers in de bibliotheek.
Het is zo vreemd dat vrouwen die bekend zijn met discriminatie vanwege sexe of geaardheid toch zo onbarmhartig reageren op zwarten en moslims. Al deze haat tegenover mensen die jou, alice geen haar hebben gekrenkt komt beslist terug in de vorm van baarmoederhalskanker met uitzaaiingen naar de lever en de botten wat leidt tot een bijzonder pijnlijke en vernederende dood.
Waarom denk je dat er zoveel kanker is in beschaafd Europa, lieverd?