Ik ben blij dat hij eindelijk weg is, de moderatie heeft uitstekend werk geleverd! De moderatie heeft gedaan wat het een goede objectieve moderatie betaamt.
Die man deed niets anders dan beledigen, stoken, flooden, .... Hij ging zich te buiten aan haat, racisme en zelfs bedreigingen.
Maar natuurlijk zal hij ervan overtuigd zijn dat hij het slachtoffer is van racisme. Tja, voor hem kan geen hulp meer baten.
Enja, hij was wel eens grappig, was vaak hilarisch, maar evenzeer -of nog meer zelfs- onuitstaanbaar.
Ik ben in elk geval blij dat hij weg is en ik hoop dat het definitief is. En Egmond, kom hier vooral nooit meer terug!!
En die schandelijke draden die hij opstartte -in het bijzonder 'blauw bloed is zwart bloed', mogen wat mij betreft, indien dit mogelijk is, volledig weggehaald worden. Zijn valse leugens en galzwarte haat kunnen niet genoeg gecensureerd worden.