Los bericht bekijken
Oud 26 november 2009, 18:57   #5
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
En naast een EPC, heb je nu ook al een elektriciteitscertificaat nodig. In Antwerpen door erkend technish bureau: 250 euro voor visite. Indien ze het afkeuren, moet je ze binnen 18 maanden op kosten van de eigenaar-verhuurder nog eens laten komen: voor een controle van een paar minuten wederom 250 euro. Leuk verdient op kap van de mensen ! Het is inderdaad geen pretje meer om iets te verhuren, waarbij je alle regeltjes moet volgen. Gouden tip: ga niet in op het verleiddelijke voorstel van het OCMW, waarbij ze voorstellen om huurders in jou plaats te vinden, alles in orde te brengen en de huuropbrengst naar je door te storten, eventueel aangevuld met een premie van het OCMW. Zeker in Antwerpen wordt dit een gangbare praktijk, want men heeft door dat men illegalen niet eeuwigdurend op hotel kan laten gaan (zoals nu gebeurt !). Je hebt kans dat ze je appartement / huis vol illegalen of marginalen steken en dat ze je kot ruïneren. En probeer dan maar tegen het OCMW te procederen !
Maar wat als het al een krot is ?
Ik verhuur hier nog een krot , toegegeven een krot aan 250 Euro , teveel vraag ik niet voor dat krot .
Soms verhuren mensen zo'n krot aan het OCMW die dat gedeeltelijk renoveren , nadien komen daar zo'n pipo's in die dat weer omvormen tot een krot , maar soit , het was al zo .
Vraag , als het OCMW kosten doet aan zo'n krot lijkt het mij evident dat ze zekerheid willen dat ze voor lange tijd willen huren/verhuren.
Hoe zit dat juist ?

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 26 november 2009 om 19:00.
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden