Los bericht bekijken
Oud 26 november 2009, 19:46   #7
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
P.S.: ik dacht dat op een krot verhuren zware straffen stonden? Zelfs al is de huur laag, volgens mij mag dat niet meer. Vooral vanuit veiligheidsoverwegingen.
Wat is een krot , in mijn geregistreerde contract staat dat er water in de kelder staat en dat de muren vochtig zijn , voor mij is dat een krot , maar voor de registratie is dat geen probleem .
Er staat ook in , oude woning en de huurder huurt het huis in de staat waarin het is , dus met vochtige kelder en muren .
Dat mag dus , trouwens , moest ik dat boeltje moeten droogmaken en verder alles in orde zetten kost mij dat meer dan 25.000 euro , wat ik zou moeten verhalen op de huurder , prijs zou stijgen tot 400-500 euro , en waar moet die marginaal die er nu in zit dan naartoe .
Sommigen kunnen enkel de prijs van een krot betalen , stel dat je moet rondkomen met 700-800 euro , hoe kan je dan 500 euro huur betalen.
Raken ze niet aan een sociale woning dan huren ze of een kleine studio of een iets groter krot .
Mijn krot is nog redelijk groot , een 100 vierkante meter grondoppervlakte met tuin , stallingen en... koterijen
P.S. , halfuurtje weggeweest , die gast van dat EPC kwam om 19.00 uur .
Niet veel werk , huis gelijkvloers 50 vierkante meter , eerste verdiep 40 , zolder niet gebruikt .
Had ie zo'n bakje bij me laserstralen om de afstanden te meten , ga mij dat ook aanschaffen , kost 480 Euro .
Die gast zei , Van Den Bossche wil af van enkele beglazing , slechte isolatie en electrische verwarming .
Wat dan met mijn krot , die marginaal aldaar heeft ruzie gehad , iets met schulden , er zijn 2 ruiten uitgeslagen , marginaal kan geen nieuwe betalen en hij heeft zijn verzekering ook al niet betaald .
Die gaat een koude winter tegemoet