Los bericht bekijken
Oud 27 november 2009, 21:48   #145
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Welke uitputtingsslag?
De praatjes waarmee je kwam aandraven met als enige doel de pedofilie van Mohammed uit de wind te zetten. Zoveel moeite voor een pedo. Deed dat je dat ook voor Dutroux?

Citaat:
Je hebt gageerd op mijn tweede post in deze draad en dan nog de eerste die van ver te maken had met de kinderneukerij van Mohammed. Je begrijpt het dus echt niet, maar dat geeft niet, ik zal het uitleggen.
Ik begijp heel goed dat je Mo's pedofilie uit de wind wil zetten. De levensmissie van elke verstokte multiculturafiel, quoi.

Citaat:
Jij (of een van je medestanders) begint hier in een draad over de rol en inhoud van het vak WO te leuteren over een aspect van een religieus boek. De bedoeling is dan de belijders van die godsdienst te demoniseren (genre: hun profeet was een pedofiel, dus zelf zijn ze ook niet koosjer, pun intended).
Nee, de bedoeling is de links-gestuurde indoctrinamachine te hekelen.

Citaat:
Ik maak dan de vergelijking met een andere religieuze bestseller (de voorbeelden die ik aanhaalde komen nl. uit de bijbel). Daarop denk jij het je dan te kunnen permitteren mij een pedofiel te noemen.
Ik noemde je geen pedofiel. Ik stelde enkel vast dat je zo veel energie stopte in het uit de wind zetten van die ene pedofiel, dat ik me begon af te vragen of het nu uit verbeten islamofilie was of omdat je zelf trek had.

Citaat:
Ik druk niet op het rode driehoekje, want dan wordt je reactie misschien weggehaald.
Ik stelde de vraag of je zelf trek had. Als jij je je door die vraag beledigd voelt, waarom zit je dan al die moeite te doen om de pedofilie van Mohammed wit te wassen met een portie bijbelverhaaltjes? Beetje consequent blijven hé ....

Citaat:
Nu kan iedereen zien op welk niveau jij echt discussieert.
Het niveau van fatsoen. Geen verhaaltjes uit mijn pen om een pedo uit de wind te zetten. Never. Of hij nu Mohammed heet of Dutroux.

Citaat:
BTW, ik vind beide godsdiensten (en eigenlijk alle godsdiensten) achterlijk, maar dat betekent niet dat er niet over mag onderwezen worden. Hoeveel en de manier waarop, dat was waar deze draad eigenlijk over ging.
Dat is juist.

Citaat:
Dit nog: in nogal wat draden over pedofilie en seks met minderjarigen in het algemeen discussieer ik vrij actief vanuit het zero-tolerance kamp.
Daarom de vraag : waarom geen zero-tolerance tegen de pedofiel Mohammed?

Citaat:
Merkwaardig genoeg heb ik jou - zelfbenoemd aanklager van de zieke daden van mohammed in de 7de eeuw - daar nog nooit gezien. Zou dat komen doordat het daar niet over moslims gaat?
Toon me de draden en ik reageer onmiddellijk!
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden