Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carolus66
onwetendheid van de moslims?
ik heb hoegenaamd géén reden om michelle niet te geloven: mensen in mijn directe omgeving en ikzelf hebben spijtig genoeg zelf minstens zo'n twintig gelijkaardige én ergere verhalen te vertellen. nogmaals: de realiteit.
|
Verhalen, idd...
Citaat:
ik ben TOTAAL onbekend met de koran: ik heb het boek NOOIT gelezen en zal het ook NOOIT lezen om de heel eenvoudige reden dat ik absoluut GEEN nood heb aan het lezen van een boek dat er direct of indirect de reden van is dat er overal ter wereld dood en verderf gezaaid wordt. mensen zijn bereid tot moorden voor dat boek, zonder zich vragen te stellen; dat is niet gezond.
uiteindelijk is het erg onbelangrijk geworden w�*t er exact in de koran staat vermits het boek blijkbaar op allerlei manieren kan geïnterpreteerd worden. het is misschien niet juist wat er gebeurt, de moorden en de bedenkelijke positie van de vrouw in de islam is misschien niet zo beschreven in dat boek maar wat doet dat er nog toe als die dingen allemaal de realiteit zijn van de beleving van deze godsdienst.
|
En d�*t weet je allemaal zonder ooit het boek geopend te hebben. Gewoon uit verhalen van anderen.
Tekenend.
Je bent waarschijnlijk ook nooit enkele weken alléén door de Magreb getrokken want van hieruit weet je't al allemaal uit je krant of uit verhalen?