Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2004, 19:46   #7
basil
Provinciaal Statenlid

basil's schermafbeelding

Standaard

GC jong, 't is godgeklaagd dat vreedzame groeperingen als de LSP vervolgd worden door de universitaire overheden.

Uit gesprekken met een informant (P.D) die op het rectoraat van de KULeuven werkt meen ik te mogen afleiden dat zelfs de rector een verdoken Vlaams Blokker is!
Ziehier enkele elementen ter staving van het laatste:

- op 06-03 jl. stapte PD nietsvermoedend het kantoor van de rector binnen die in SS-uniform een voodoo-popje met opschrift 'Ik stem LSP' aan het doorprikken was met Vlaams Blok-speldjes. Op vraag van PD wat er aan de hand was schreeuwde Oosterlinck (citaat): "Raus, raus, du Judensau!"

- een week later is de voltallige Academische Raad door twee poetsvrouwen betrapt bij het vervaardigen van een Auschwitz-maquette.
Eén van de vrouwen bevestigde dat op twee barakjes een bordje kleefde met het opschrift 'Nur für LSP-militanten'. Zij was ten zeerste geschrokken door het feit dat dit barakje vlak naast het crematorium stond .
Ik meen uit dit laatste te mogen afleiden dat de KULeuven vooral de LSP viseert.

GC, laat je niet intimideren: �* bas la peste brune!!!!

8)

Over Steve Stevaert:
"Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden."
basil is offline   Met citaat antwoorden