Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door _Michelle_
Ik weet ook wel dat Maria in de koran staat. Mijn vriendinnen leggen het als volgt uit: zij was de moeder van Jezus, niet de laatste profeet, dus niet belangrijk. Ermee lachen mag dus, noem ze maar een hoer, maar mohammed een pedo noemen mag niet? Of een prentje van een vrouw in boerka is een belediging voor de hele islamgemeenschap? Kom zeg!
Ze trekken alles wat met hen te maken heeft zo verschrikkelijk voor, en lachen altijd met de rest. Zo had ik eens een vraag over de islam die ik op msn aan een klasgenootje stelde. Ze sloot direct af, de dag erna stonden niet minder dan zes razende moslima's me op school op te wachten. Ik werd uitgescholden voor het vuil van de straat, en net op tijd in veiligheid gebracht door een leerkracht. De reden? Ik had in mijn vraag mohammed met een kleine letter geschreven. Maar Maria is wel een hoer?
Dit even ter illustratie dat zij niet enkel denken dat ze zich alles kunnen permiteren, maar het ook nog doen, en niemand erop reageert. Integendeel, ze krijgen gewoon de steun van andere 'lotgenootjes'.
|
en de mensen maar bestoken met verzen uit de heilige koran want als het niet in de koran staat, is dat niet mogelijk dat ze bepaalde feiten zouden gepleegd hebben....terwijl hetgeen jij beschrijft, absoluut jouw realiteit is en niet alleen de jouwe....dat weet ik uit eigen ervaring.
is natuurlijk makkelijker om "van kromme haas te gebaren"...is zoals met kinderen: is ook makkelijker altijd toe te geven dan er tijd in te steken om er een mens proberen van te maken waar je fier kan op zijn.
in belgië zijn steden, maar dat zal waarschijnlijk iedereen wel weten, waar de burgemeester eiste van het politiekorps van migranten maar te laten doen, om straatrellen te vermijden om zo te voorkomen dat de stad een vreselijk imago zou krijgen.
het is zonder meer de schuld van onze laksheid maar als er dan mensen zijn die er iets proberen aan te doen, in de eerste plaats door de problemen aan te kaarten, dan is het hek al van de dam! hoe wil je dan in godsnaam iets aan de scheefgetrokken situatie doen??