Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2004, 21:22   #1
Ben Patriot
Burger

Standaard

Enige tijd geleden las ik een ingezonden brief van een blijkbaar snel gekrenkt zieltje van een dochtertje van Allah,
waarvan ik de verblijdende inhoud de lezers van dit forum zeker niet wilde onthouden.

Het betrof hier een ingezonden brief naar het weekblad van naar ik meen hogeropgeleiden en universitair geschoolden.

Intermediair nummer 10 (04 maart 2004)

Geen troetelallochtoon

VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali is het meest geciteerde Kamerlid van het afgelopen jaar (Intermediair 9, 26 februari).

Ik ben één van uw moslimabonnees en voel me door INTERMEDIAIR niet gerespecteerd. Ik ben namelijk van mening dat u heel erg goed besefte dat sommige uitlatingen van mevrouw Hirsi Ali over Profeet Mohammed (vrede zij met hem) moslims in Nederland kwetsen.
Tevens zult u beseft hebben dat er ook moslims zijn onder de intermediair-abonnees die dit interview zouden kunnen lezen.
Wanneer INTERMEDIAIR respect zou hebben voor de moslims (medelanders!),
dan zou u het vernederende gedeelte uit het interview weggelaten hebben.
Ik denk namelijk dat een redactie het recht heeft om een kwetsend gedeelte van een artikel weg te laten. Mevrouw Hirsi Ali zou heus niet gedreigd hebben met het aftreden als volksvertegenwoordiger wanneer haar negatieve uitlatingen weggelaten waren!
De uitlating van mevrouw Hirsi Ali over Profeet Mohammed (vrede zij met hem) en de onverschilligheid van INTERMEDIAIR hebben me geraakt, nota bene op mijn verjaardig.
Mijn avond is helemaal bedorven.

A. Konuksever

Ben Patriot:

Nu wel als ze besluit hier in ons land nog langer te blijven, dan verzeker ik haar dat ze nog vele bedorven avonden tegemoet kan zien, als het aan mij ligt.
Toch een waar en smakelijk genoegen om zo´n brief te lezen zeg!!
Ben Patriot is offline   Met citaat antwoorden