Los bericht bekijken
Oud 30 november 2009, 20:54   #9716
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
GAIA zijn op de flikken, InBev en greenpeace na, de grootste klootzakken die ik ken
Maar we kunnen intussen wel GAIA danken voor de terugtrekking van wet "ritueel slachten".
Er moeten toch alarmbeltrekkers zijn in onze samenleving? Wat de beelden toonden ging boven alle proporties en raakte mij diep

@BigF,
Ik eet geen vlees meer. Maar ge kunt dat nog goe opvangen met tofu en noten hoor. Studentenhaver enzo. En ik eet veel gekweekte scampi nu, zalm en kabeljauw. Krab gaat er ook nog goed in en weldra een lekker kreeftje.
Ik heb geen compassie met die beesten. Maar als men zoogdieren van jongs af bruut begint te behandelen voor geld, dan gaat er bij mij wel een lampje aan.
Ik daag iedereen uit wat ramptoerist te gaan spelen en de slachtingen nauw op de voet te volgen via youtube. Er zitten krijsende varkens bij die tot vijftal minuten lang in pure pijn teren tot ze uiteindelijk volledig leeggebloed zijn. Wreed gewoon!
http://www.youtube.com/watch?v=W0dmE_w-54Y

We zitten letterlijk in een overproductie. We verbruiken echt (gigantisch veel) meer dan nodig is.
Wel, ik heb graag een tamelijk zuiver geweten. En ik ga soms heel diep in mezelf, het is dan beter rein van lichaam en zuiver van geest te zijn. Of het konijnenhol dat oh zo diep reikt kan zich wel eens vertonen tot iets dat uw gruwelijkste nachtmerries overtreft.
Ik zit op mijn levensweg, en momenteel voel ik me niet goed bij vlees.
Ik moet -zoals mij keer op keer duidelijk wordt na verloop van tijd- nu eenmaal mijn hoogste gevoel volgen.