Los bericht bekijken
Oud 1 december 2009, 09:54   #33
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Omdat ik 120 traag vind daarom en als de mogelijkheid zich voordoet je sneller mag en je alsook sneller op je bestemming bent enz....
Daar zit amper verschil op hoor.

"Vlamingen zijn zeer mobiel: in 2002 legden we 66,3 miljard km af, op de 100 verplaatsingen deden we er 76,4 met de auto en dit voor een gemiddelde afstand van 32 km"

Als je dus de snelheid met 10% doet toenemen op autostrades zal dit amper effect hebben op de meeste mensen hun reistijd.

Citaat:
Trajectcontroles zijn ong een 2tal km lang,nadien is het de verloren schade zoveel mogelijk inhalen en plankgas geven.

ps;ik ontwijk nu al zoveel mogelijk de flitspalen en alsook trajectcontroles die er gaan zijn,geen probleem hoor,ze doen maar,neem ik wel andere banen.
Hopelijk als je dan geflitst word dat je niet gaat beginnen zagen .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden