Allee, wanneer ik hierboven naar het onderwerp kijk, dacht ik dat het over het volgende ging: (stukje lezersbrief)
Het is een referendum tegen de oprukkende en opdringere islam die steeds maar eisen stelt. Tegen een religie met een zwaar politiek dimensie. Mr. Erdogan is daar trouwens zeer duidelijk in : De minaretten zijn onze bajonetten. De koepels zijn onze helmen. De moskeeën zijn onze kazernes. De gelovigen zijn onze soldaten.
Wat ik hierboven in de laatste postings lees is weer grotendeels het liedje van gewoonte! Wanneer onze multicullovers geen poot hebben om op te staan krijgen we een ganse panoplie erbij gesmeerd van niet terzake doende feiten, kwestie van het kind met het badwater te kunnen weggooien...
Of het hen soms lukt of niet, daar hoeven we ons geen zorgen over te maken want onze moslimvrienden zorgen er zelf wel voor dat ze om de haverklap weer op de hun onnavolgbare manier (negatief) in het nieuws komen...
Dat men hier maar eens serieuze referenda begint te houden over wat de bevolking denkt en zou willen in verband met de invloed op onze maatschappij van deze "godsdienst" en haar aanhangers...
Dat zou nogal vonken geven... dus op voorhand zoveel mogelijk tot een onmogelijkheid maken, nietwaar?
Laatst gewijzigd door andev : 1 december 2009 om 18:56.
|