Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
ik heb niet de gewonte om mezelf te herhalen maar ga het hier tegen mijn zin in toch nog eens doen.
De starter van deze draad (De Prof) beweert dat het CM niet (meer) bestaat.
Een gans blik linkiewinkies beaamt dit.
Degenen die het cordon mediatique hebben ingevoerd en het een generatie lang hebben toegepast (bijvoorbeeld: Hoflack in Knack vorige week na de veroordeling van de VRT door de Raad Van State; nota: VRT en de democratische samenleving, enz) zeggen dat het zeer zeker wél nog bestaat en dat ze het nog gaan verfijnen en uitbreiden.
|
Je bedoeld deze van vorige maand: (altijd handig iemand die geen bronnen geeft)
http://knack.rnews.be/nieuws/belgie/...icle39779.html
"Bij de laatste federale verkiezingen"
En ik zeg dat ik in elk debat het VB zag bij de VLAAMSE verkiezingen.Buiten dat jij dus met cijfers of bronnen afkomt heb je niks.
trouwens :
"Dat impliceert dus dat ik als hoofdredacteur verplicht ben om bij grote debatten alle partijen aan het woord te laten, ook het Vlaams Belang. De VRT kan het zich niet permitteren om een beslissing van de Raad van State naast zich neer te leggen.'
Je liegt dus.
Citaat:
Conclusie: U desavoueert diegenen die zelf zeggen het CM toe te passen.
Simpel: kom dan (op uw aanvraag) met cijfers die diegenen die het CM toepassen overtuigen van het feit dat ze hetgeen ze zelf zeggen te doen net niet doen.
|
Ik hoef niks, zoals aangetoond is jouw bron niet enkel verkeerd gequote dit ging over 2007.
Dus nogmaals: cijfers AUB ipv speculatie.