Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2004, 23:48   #4
Erich_Honecker_SED
Vreemdeling

Erich_Honecker_SED's schermafbeelding

Locatie: Wandlitz, DDR -der Deutschen Demokratischen Republik-
Stuur een bericht via MSN naar Erich_Honecker_SED
Standaard

Geachte,

Ik denk dat er ook eens oog moet komen voor de goede kant van Bush en zijn regering !!

Vergeet niet dat Bush veel puin heeft moeten ruimen inzake de linkse Clinton adminisratie heeft achtergelaten.

Bush ruimt de puinhopen van 8 jaar Clinton, Clinton welke die moslimpjes maar heeft laten geweren allemaal onder het mom van vrijheid.

Op dit moment is de regering Balkenende de puinhopen van Kok aan het ruimen -welke enorm zijn-, het Vlaams Blok kan dit binnenkort ook gaan doen.

Alleen dan kunnen ze het puin gaan ruimen van de 20 laatste kabinetten waar de CVP en VLD met de SP in heeft gezeten.

Dus; Ik vraag me wel eens af; Indien Bush er niet zou zijn, wie stelt dan eens orde op zaken ?

Belgie was veel slimmer geweest -zoals Nederland gedaan heeft- om de oorlog tegen Irak politiek te steunen !!!

Nu wordt Belgie door de Amerikanen economisch kapot gemaakt, dom, het heeft geen enkele zin om als dwerg tegen de reus te vechten.

En Verhofstadt maar kletsen dat 200000 banen erbij komen.

VOLKSBEDRIEGER

"Vorwärts immer, rückwärts nimmer!"
"Die Partei hat immer recht".
"Die Mauer wird in 50 und auch in 100 Jahren noch bestehen..."

http://www.funet.fi/pub/culture/russ...al/sovnat1.wav
Erich_Honecker_SED is offline   Met citaat antwoorden