Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Aha...linkiewinkieworld heeft hetargument gevonden om De Prof zijn opening te argumenteren...
Ik vond...
Ik heb gezien...
Volgens mij...
|
Hey jij beweerd iets blijkbaar zonder enig bewijs, kom nu niet klagen.
Citaat:
|
Tja...tegen deze argumenten kunnen wij uiteraard niet op hé...zelfs niet als de cordon aktoren het zelf expliciet toegeven...zelfs niet met de nota "VRT en de democratische samenleving"...zelfs niet met het proces waarmee het VB de DS heeft moeten dwingen op 1(één) pagina te mogen kopen om verkiezingsreklame te maken...zelfs niet met het bewijs dat het VB nooit wordt uitgenodigd voor welk thema buiten de nieuwsdienst dan ook...zelfs niet met het openlijke weigeren van verkiesingsreklame in andere gazetten...zelfs niet bij het proces tegen De Post die hun verkiezingsdrukwerk niet wou verdelen...
|
Spijtig genoeg allemaal jaren geleden. Begrijpend lezen is blijkbaar niet je sterkste kant dus nog eens : NU, anno 2009 .
Citaat:
|
Bon: er is dus geen cordon mediatique...
|
Nooit gezegd, maar ik weet dat zal je niet stoppen om te doen also van wel.
Citaat:
|
Mijn vraag dus: waarom wordt het cordon mediatique waar linkiewinkieworld zo fier op was en waarvan ze tot op de dag van vandaag verklaren dat ze het met alle middelen willen voortzetten en verfijnen nu genegationeerd...waarom???
|
Wie negtioneerd het? Je bron die e misquote zij het zelf dat het bestond en nu gedaan is. Maar ach ja, alles wat je niet aanstaat verzin je zelf maar en de rest negeer je he? Geen wonder dat je voor het VB bent.