Los bericht bekijken
Oud 1 december 2009, 22:23   #117
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[[quote]QUOTE=k9;4471618]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Hetdt wapen van de wanhopige: spelling
neen...het was gewoon te genant aan het worden.

Citaat:
Onzin je hebt nog niet 1 iota bewezen wat ik vroeg namelijk recente gegevens, alles wat je hebt is van jaren geleden .

Ja "nu anno 2009 " is ook echt moeilijk te bergijpen? Ik zal woorden als anno vermijden in het vervolg.

Over feiten van 2007 voor federale verkiezingen, doe je het erom of ben je echt zo?

Nogmaals bij de VLAAMSE verkiezingen van het jaar 2009 (dit jaar dus) heb ik geen enkele keer gemerkt dat bij verkiezingsdebatten het VB op vrt of vtm (vrt heb ik ze zowat allemaal gezien vtm maar en deel) dat het VB er niet was.

Als JIJ dit ontkent door te zeggen dat de vrt nog steeds een CM tegen het VB heeft hiervoor kom dan met cijfers af.

Niet alleen is het pathetisch om (sommige) tegenstanders van het VB nu hun CM te zien ontkennen terwijl ze er jarenlang zo fier mee gepraald hebben, het is effenaf genant te moeten vaststellen dat sommige zielen (akkoord: in iedere ideologie heb je de gebruikelijke verloren zielen) zelfs blind durven blijven onder de topzware bewijslast die men geeneens moet opzoeken maar zo voor het grijpen ligt.
Ziekelijk wordt het echter als men de fraude blijft ontkennen als de fraudeurs zelf publiekelijk hun misdaad toegeven.