Los bericht bekijken
Oud 1 december 2009, 23:25   #710
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik kan hier moeilijk zijn volledige bewijsvoering herhalen, daarom mijn invitatie aan u om het boek te lezen.

'evidence for the evolution theory'.
En u weigert op basis van uw veronderstelling dat hij van de theorie van de evolutie een ideologie maakt.

Tiens, is dan de theorie van Maxwell in verband met Electromagnetische golven ook een ideologie?
Die theorie zorgt er nochtans voor dat GSM, radio etc werken.

Wat is nu exact het verschil?
Dawkins is zowat de ideologische leider van het atheïsme. Auteur van een boek onder de naam 'the GOD delusion', titel spreekt voor zich neem ik aan. En ja, Dawkins maakt van het darwinisme een soort ideologie waaraan niet mag getwijfeld worden, want als je er aan twijfelt zou er wel eens iemand achter de hoek kunnen staan die met een God afkomt... ID-aanhangers en zo, je kent dat zootje wel.

Ja, als Maxwell mis was hebben we geen TV, geen GSM, geen computers meer. En als Einstein mis was, geen GPS, geen kankerbestraling, geen kerncentrales, ... Maar gelukkig stellen we elke dat vast dat alles nog werkt. Miljarden experimenten tonen elke dag aan dat de theorie juist is, miljoenen voorspellingen worden elke dag op die theoriën gebaseerd.

En wat gaan we missen als de evolutie-hypothese mis van Darwin mis is? euhhh... niets.
fonne is offline   Met citaat antwoorden