Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 2 december 2009, 02:38   #13655
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
=Svennies;4472111]Dat doen wij mijn beste, helaas is dit met U echter niet het geval aangezien U het voornaamste telkens weer negeert in de posten waarop U een antwoord geeft....
Ik heb nergens een onderbouwing van u aangetroffen.

Citaat:
Er kan er altijd eentje doorbreken....
Enkele geisoleerde gevallen dus....
Er zal dus ook brandend materiaal onderin de kelders beland zijn ,
Dit veroorzaakt vervolgens brand in de geghele puinhoop waarin zich vele brandbare materialen bevinden. Er brak simpelweg brand uit in die stapel puin ! direct na instorting van de torens

Citaat:

Toch niet uit de 90 ste verdieping waar voor de instorting wel véél rook maar géén vlammen meer te zien waren.....
Die waren wel degelijk te zien, zelfs in het volle zonlicht !

De brand werd minder intens maar was nog altijd zeer groot .Op de eerste foto is de south tower al ingestort . Op de tweede begint de instorting .

Citaat:
Een goede getuige is die foto waarop een vrouw te zien is op die bewuste getroffen verdieping....

Zo hard brandde het daar dus nog op dat moment....
Dit is wel de meest suffe stelling die ik ooit gehoord heb , eentje die domweg is overgenomen van andere alternatieve theoristen met hun sites .

Warmte gaat naar boven toe , en door het gat waar zij staat wordt er verse koele lucht naar binnen getrokken welke de branden binnen van zuurstof voorziet .

Laatst gewijzigd door atmosphere : 2 december 2009 om 02:43.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden