Citaat:
=Svennies;4472111]Dat doen wij mijn beste, helaas is dit met U echter niet het geval aangezien U het voornaamste telkens weer negeert in de posten waarop U een antwoord geeft....
|
Ik heb nergens een onderbouwing van u aangetroffen.
Citaat:
Er kan er altijd eentje doorbreken....
Enkele geisoleerde gevallen dus....
|
Er zal dus ook brandend materiaal onderin de kelders beland zijn ,
Dit veroorzaakt vervolgens brand in de geghele puinhoop waarin zich vele brandbare materialen bevinden. Er brak simpelweg brand uit in die stapel puin ! direct na instorting van de torens
Citaat:
Toch niet uit de 90 ste verdieping waar voor de instorting wel véél rook maar géén vlammen meer te zien waren.....
|
Die waren wel degelijk te zien, zelfs in het volle zonlicht !
De brand werd minder intens maar was nog altijd zeer groot .Op de eerste foto is de south tower al ingestort . Op de tweede begint de instorting .
Citaat:
Een goede getuige is die foto waarop een vrouw te zien is op die bewuste getroffen verdieping....
Zo hard brandde het daar dus nog op dat moment....
|
Dit is wel de meest suffe stelling die ik ooit gehoord heb , eentje die domweg is overgenomen van andere alternatieve theoristen met hun sites .
Warmte gaat naar boven toe , en door het gat waar zij staat wordt er verse koele lucht naar binnen getrokken welke de branden binnen van zuurstof voorziet .